dinsdag 22 december 2009

WILMA VAN DEN AKKER WINT DE GROTE PRIJS VOOR POEZIE van amsterdam noord

Pom Wolff post: ONZE wilma, onze enige echte onvervalste wilma van den akker - hoe heetten wij haar welkom als jurylid in de jaarfinale van de kargadoorslam - onze wilma zij van de enige echte wilma van den akkerprijs valt nu zelf in de prijzen lieve lezer. amsterdam noord aan haar voeten. ze boffen daar maar. hoe vaak heb ik wilma niet gesmeekt kind mag ik niet aan je voeten, hoe vaak haar niet aangekeken, hoe vaak niet gekwispeld - maar nee het is er niet van mogen komen. wilma kind dicht voor mij! ik vroeg het haar in duizend kleuren door mijn schaamte heen. als je in amsterdam zuid woont lieve lezer heb je het nakijken. de noord - zuidlijn veelbesproken maar wilma was ons voor. hoe zij in noord de mensen voor zich in nam, hoe zij daar de harten vol met poezie stortte dat een prijs niet achterwege kon blijven. ONZE wilma wint amsterdam noord.
Lees HIER verder